Welkom Vlaanderen

Deze blog is aangemaakt om Vlaanderen op de hoogte te stellen van een revolutionaire behandelingsmethode van kanker.

zondag 17 februari 2008

Waarom ik in de schimmeltheorie geloof...

Via internet heb ik me wat geïnformeerd over candida-besmetting. Mensen met zulke besmetting blijken meestal problemen te hebben met de darmen. En hebben intolerantie tegen bepaalde voedingsmiddelen, zoals melkproducten... Zou dat mijn lactose intolerantie ook niet verklaren, dan? Als je het candida dieet bekijkt is het best dat je melkproducten mijdt, suiker, gistbrood, kortom alles wat schimmelvorming bevordert. Antibiotica zijn ook niet goed voor de darmflora. Als je het goed nagaat, wordt hetzelfde ook aanbevolen door het alfa-dieet, dat eigenlijk ontwikkeld is door iemand die verschillende familieleden heeft verloren aan kanker en zelf wilde vermijden dat hij er ook slachtoffer van werd. We krijgen van overal berichten dat veel van de producten die er tegenwoordig worden gemaakt kanker veroorzaken. De schimmeltheorie gaat ervan uit de tumoren eigenlijk een natuurlijke reactie zijn tegenover indringers in het menselijk lichaam. Maar toch wordt kanker te lijf gegaan met nog eens meer chemische troep. De reguliere medische wereld schijnt het menselijke lichaam zwaar te onderschatten. Het is niet alleen hoog tijd dat de mens gaat stoppen met de aarde te vernietigen met allerlei toxische stoffen (denk maar aan de opwarming van de aarde). Hetzelfde geldt voor zijn eigen lichaam. Ik denk dat iedereen zich daarvan bewust is, maar er niets wil of kan aan doen, wellicht onder druk van de (farmaceutische) industrie en het daarmee gepaard gaande grote geld...
Meer nog, mensen die een ander spoor willen opgaan worden ernstig belemmerd. Dat alles allemaal zo complex en problematisch is geworden, is enkel maar te wijten aan de mens zelf. En dat geldt ook voor het menselijk lichaam en zijn omgeving...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Daan,
Deze week miste ik je wekelijks verslag over hoe het met je gaat. Ik lees alles trouw op jouw blog. Hoe gaat het met je? Ik hoop weer snel iets op de blog te lezen en hoop dat alles voorspoedig met je gaat.

Anoniem zei

zeer interessant, bedankt

vercauteren lily zei

Hallo, ik vroeg me af of ik kon genezen door natriumbicarbonaat.Ik heb in juli 2010 baarmoederhalskanker gehad .Ik heb 25 bestralingen laten uitvoeren en 4 chemo s. Ze zeiden dat alles genezen was wat blijkt, zoveel tijd nadien uitzaaiing 4 kleine plekjes op lever als ook op buikvlies. Door de bestralingen zijn mijn nieren naar de knoppen zit met buisjes in mijn rug waar de urine naar 2 zakjes loopt .Nierdieet vooral geen zout. Is natriumbicarbonaat dan zout ????