Welkom Vlaanderen

Deze blog is aangemaakt om Vlaanderen op de hoogte te stellen van een revolutionaire behandelingsmethode van kanker.

zaterdag 2 februari 2008

Nederlandse pers contacteert me

Een paar dagen geleden kreeg ik een mail van een Nederlandse journalist. Hij is bezig met een artikel te schrijven over de behandeling van Dokter Simoncini. Aanvankelijk was ik wat argwanend, maar ik ben te rade gegaan bij Ton en die heeft me gerustgesteld, want hij heeft ook contacten met de journalist. Ik wil mijn medewerking wel verlenen en op zijn vragen antwoorden, maar ik wil mijn anonimiteit wel behouden.
Mijn bedoeling is aan mensen die er belang bij hebben te laten weten dat er toch nog alternatieven zijn in het gevecht tegen kanker. Ben zelf al jaren bekend in de alternatieve sector, maar nog niet in het kader van kanker.
Vorig jaar moest ik er zelf toch wel naar op zoek gaan en heb het wel gevonden. Tegelijkertijd kwam ik ook in contact met het bloggen (wat doe je allemaal op slapeloze nachten tijdens een chemotherapiekuur) en beide zaken gecombineerd om lotgenoten deelachtig te maken van mijn ontdekkingen!!!
Blijf deze blog volgen...

1 opmerking:

Ton Claessen zei

Beste Daan,

Bedankt voor het plaatsen van dit bericht. Ik zal op het Nederlandse blog ook over een en ander (media en overig) een berichtgeving plaatsen.

Je anonimiteit zul je zeker kunnen behouden. Daar ben ik overigens zelf ook op gesteld.

groet,

Ton (Nederland)