Welkom Vlaanderen

Deze blog is aangemaakt om Vlaanderen op de hoogte te stellen van een revolutionaire behandelingsmethode van kanker.

woensdag 12 december 2007

Internet oorlog in Nederland

Gisterenavond nog wat aan het surfen geweest. Er is in Nederland blijkbaar een oorlog op internet bezig tussen voor- en tegenstanders van alternatieve geneeskunde. Er worden serieuze verwijten naar mekaar gesmeten. Nico -naar wiens site ik ook een link heb gelegd hier- wordt blijkbaar ook thuis bedreigd. En ik die dacht dat Nederland wat verder staat dan Vlaanderen wat dat betreft. Ik zal wat voorzichtiger zijn wanneer ik mij op fora stort in Vlaanderen om Simoncini's gedachtengoed te promoten. Hetzelfde heb ik ook ondervonden in verband met Tagatose. Het bericht dat het dikkedarmkanker zou bestrijden, veroorzaakte ook al zo een polemiek op internet tussen vertegenwoordigers van Damhert en aanhangers van een wetenschappelijke aanpak. Zeker mij niet mengen in die discussies. Het zou mij en anderen in mijn nabijheid wel eens zuur kunnen opbreken.

CU All

Geen opmerkingen: