Welkom Vlaanderen

Deze blog is aangemaakt om Vlaanderen op de hoogte te stellen van een revolutionaire behandelingsmethode van kanker.

zaterdag 1 maart 2008

Still alive and kicking

't Is een tijdje geleden, dat ik nog eens geblogd heb. Ik ben nog steeds springlevend en heb het redelijk druk met mijn werk en gezinsleven. Woensdag 20 februari nog eens infusen bica gehad. Dokter had de drie flesjes in één baxter gespoten om het sneller te kunnen laten lopen, maar het duurde nog lang hoor. In plaats van de vitamine C, heb ik terug foliumzuur gekregen. Eén capsule per dag. Verder neem ik nog 2 homeopathische granules Nux Vomica 30CH per dag. Beide middelen heb ik al eens tijdens mijn chemo genomen.
De dokter wist me ook te vertellen dat die avond op Nederland 2 een uitzending was over Dokter Simoncini. Heb die uiteraard bekeken. Mooie getuigenissen van Marion en Marjolein, ik bewonder ze voor hun moed. Het enige wat de tegenstanders konden aanvoeren als tegenargument was het feit dat er geen wetenschappelijk studie is geweest waar de ene groep geen bica kreeg en een andere wel. Mijn vraag is dan of dit wel gebeurt met chemotherapie????
Gisteren zelf nog een darmspoeling gedaan met bica. Binnen een tiental dagen nog eens voor een infuus en drie weken daarna nog eens. Daarna zullen de intervallen tussen twee beurten langer duren.
Ik hou jullie op de hoogte.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Daan,

Op Tros forum werd een stukje van jouw blog geplaatst. Daar reageert Amazone als volgt op: de link is: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=735143#735143

Geplaatst op 02 Mrt 2008 10:55 door Amazone
citaat:
Ze zien dan b.v over het hoofd dat ene Daan uit België gewoon regulier, met succes, behandeld is en zich vol ijver laat volstoppen met bica om, voor alle zekerheid, het eventuele terugkomen van zijn kanker onmogelijk te maken. Einde citaat.


Zou jij op deze blog eens willen reageren of zij het wel bij het rechte eind heeft? Is het juist wat zij zegt?

Graag een reactie?

Anoniem zei

Beste Daan,

Mijn schoonmoeder is sinds deze week plotseling 'opgegeven', na maanden van chemotherapie en een operatie.

Omdat ik niet passief wil toekijken ben ik op zoek na eventuele andere mogelijkheden om toch nog iets te proberen.

Kun je aangeven hoe ik erachter kan komen waar ik de mogelijkheid van deze alternatieve behandeling kan onderzoeken?

mvg

Bart@familiemikkers.nl

Anoniem zei

higher search engine rankings link building seo backlinks seo backlinks