Welkom Vlaanderen

Deze blog is aangemaakt om Vlaanderen op de hoogte te stellen van een revolutionaire behandelingsmethode van kanker.

vrijdag 1 februari 2008

Een maand aan het werk

We zijn ondertussen een maand terug aan het werk. Alles verloopt vlotjes. Eergisteren nog drie infusen NaHCO3 gehad (8,4%). Ik blijf het goed verdragen. Er blijken andere patiƫnten te zijn die die hoge concentratie niet echt goed verdragen. Zij krijgen een meer verdunde oplossing. Afspraak binnen drie weken voor een volgende beurt.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Daan,

Wat fijn voor jou dat het zo goed met je gaat!
Ook heb ik gezien dat je druk bent geweest met je blog, nieuwe dingen erbij oudere berichten elders.

Ben blij voor je, echt.
Kom mensen uit Vlaanderen steun jullie landgenoot en laat eens een berichtje achter!!!


Groet.

chantal zei

hallo daan

bij welke dokter ben je geweest waar je zowel bica kreeg als homeopathie?
mvg
chantal

Daan zei

Chantal, als je een e-mail adres achterlaat dan geef ik je het adres door van die arts. Om veiligheidsredenen zet ik die niet graag op mijn blog.
daan.van.diest@gmail.com

Anoniem zei

Er is bij mij maag kanker gevonden en ik moet beslissen op korte termijn wat ik ga doen: gaag laat verwijderen of de bica kuur.
Zijn er mensen die ook maag kankern hebben gehad en zijn genezen met de bica kuur?
graag uw reaktie.